poniedziałek, 14 października 2013

Sory, sory, sory, sory!

Baaaaaardzo mocno przepraszam! Wiem, że długo mnie nie było, ale po prostu nie mam weny! Nabazgrałam coś teraz na drugi blog, którego nagle zostałam administratorem! 0-0 Jeżeli was to interesuje może cie wpaść: TU
Bardzo by mi zależało na komentarzach, bo to pierwsze tego typu opowiadanie, które napisałam. Choć nie zdziwię się, jeżeli wszyscy się na mnie fochniecie i nie dacie o sobie znać ;_; Smuta do zeszytu z religii :c
Kiedyś wrócę do MR, ale w tej chwili w ogóle nie mam pomysłów. Możecie mi je przekazać w komentarzu na tej stronie : TU 
Dziękuje ślicznie za uwagę i życzę miłego dnia ^ ^

PRZEPRASZAM

9 komentarzy:

  1. No...kobieto, tyle Cię nie ma, już myślałam,że porwali Cię kosmici albo wyjechałaś do Japonii ;__; jak tak można;/
    fascynowało mnie,że zmieniałaś kilkakrotnie szablon a notek jak nie było tak nie ma.. Oprócz tej ^^"
    miałam jeszcze podejrzenia,iż ktoś Ci się włamał,ale na szczęście niesłuszne. Uff.. Niech ta wstrętna wena do Ciebie powróci! Za dużo czasu minęło:c
    to w takim razie liczę na jakiekolwiek znaki życia z Twojej strony i lecę czytać to,co stworzyłaś na drugim blogu.
    3maj się tam!
    Pozdro!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mogłaś odejść... ;-; Ale wybaczam ci, bo wróciłaś xD Może nie w wielkim stylu, ale jednak ^^"
    Jak znajdę więcej czasu (jak na razie jest z nim krucho...) to przeczytam całego nowego bloga :3
    I przy okazji... Nie wiem, czy wiesz (pewnie nie xD) ale mam nowe opowiadanie ^^
    http://przeszlosc-kunoichi.blogspot.com/
    Jak będziesz mieć czas to wpadnij ^^ Co do Konoha School Stories to blog zakończony, więc ten nowy jakby tak na poprawę czytelnikom humoru ^^"
    Jak będę mieć pomysł, co ciekawego może się zdarzyć w twoim opo to oczywiście napiszę! ^^
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    droga autorko żyjesz? Od tak dawna nie pojawił się nowy rozdział...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Super opowiadanie! Szkoda, że zawieszone.
    Wrócisz jeszcze kiedyś? Mam taką nadzieję :)
    Pozdrawiam
    Ethne69

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog! Szkoda, że zawieszasz.. TT----TT
    Ale mam nadzieję, że jeszcze tutaj wejdziesz i coś napiszesz...

    Życzę weny!
    ~~Mgiełka~~

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,
    droga autorko co się dzieje? Od tak dawna nie ma nowego rozdziału, a ja tęsknię za bohaterami...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,
    autorko wrócisz jeszcze tutaj, ja od czasu do czasu zaglądam..
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście uważam że aktualnie najbardziej ważna w motoryzacji jest ekonomiczność danego pojazdu. Producenci prześcigają się w nowinkach technologicznych często zapominająć o redukcji spalania auta, a potem celowo fałszują wyniki spalania. Przykładem dość głośnym był w ostatnich latach Volkswagen. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń